uppe me höna

igår så var jag luciano och hans föräldrar i götet
ty vi tänkte kika lite på gothia cup.
och det gjorde vi, men bara på en match
och det var el salvador mot spanien
hahahahahahahaalelulijah va dåliga spanien var
och heheheheheheerregud vilket superpassningsspel
el salvador hade..
en av spaniens backar bad tränaren för el salvador att
suga på plitten etc etc etc etc etc etc etc
sedan åt vi thai och drack kaffe och kollade kläder
tjitjitji men som jag sagt så hatar jag att shoppa och
när jag befinner mig i klädafffärer tappar jag all kontroll
så jag gav upp och inga kläder blev köpta








senare när vi kom hem såg vi (jag) till att städa upp här
hemma och när jag väl trodde att jag skulle få krypa ner
i sängen och somna tidigt så kommer lutchio hemdragandes
på martin, så de blev lite senare än jag trott men helt ooook
vi kom överens om att vi skulle baka paj idag så sen blir det
PAJ
BYE

haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0