skiiita myckeet shoppppping

nog för att sola skiner igenom lite då och då
men jag tänker då icke ge vädret några ovationer
dock kan jag nämna fåglarna för att de orkar kvittra
dagarna långa, det måste krävas uthållighet

sitter och kollar ögonen av mig på ikeas reavaror
allt som jag vill ha säljs ut för sisådär 5 - 30 kronor
och därför känns de lite sådääär att jag ej är 18 - ingekörabil

jag blev så argsint nu så mitt  min hjärna började skotta i strejk
demonstration
jag vill till ikea jag vill till ikea
jag vill köpa things på rea, rea rea rea
om ingen kan köra mig, köra mig nu genast
så gör jag snart en dum grej,  trots att jag är klenast

jag snor en bil lalalalla
och kör några mil lalalala
tills jag kommer ända fram
till affären som finns i varje land

ikea ikea ikea
rea rea rea






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0