naaajjj

jag har en stark känsla av att hela den här körkortsgrejen
börjar gå över styr, inatt drömde jag att jag snodde en bil,
blev jagad igenom hela staden och sedan satt i handfängsel för
att bli satt i en cell för att invänta min dom ,
det var en ganska obehaglig dröm och lite småjobbig att sova
till.. jag får ta drömmen som någon slags varning..
så jag erkänner!! jag är inte 18 år och därför kan jag inte ta
körkort.. jag är 16 år och har nyss fått börja övningsköra.
Så om jag i inlägget innan fick det att verka som att det var
på grund av lathet som jag inte tagit körkort än, så är det inte så !



idag ser det ut att bli fint väder så efter skolan skall jag först besöka gymmet
efter det kanske det blir en fika eller något annat skoj !
iallafall skall jag försöka få beställt biljetter till peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0