why

nu gör de lite ont här och var i fingrarna, börjar få motsatsen till skrivkramp
fingrarna liksom får abstinens!!!! dom änna bara skriiiker efter att få skriva
så jag får väl ge efter

nu sitter jag och plinkar på gitarra och sjunger, vad jag har hört så skall det
bli någon nedrans audition imorgon när jag och andra tjejer o killar som sökt
till musikproduktion även kallat ARTISTEN!! skall samlas
det fick mig att tänka att man aldrig kan va nog förberedd

idag så blåste lyckans vind nästan omkull mig, för äntligen så börjar det klarna
lite granna hela den här sommarjobb grejja, JAG SKALL PROVJOBBA PÅ FREDAG
så bra de kan gå när man lämnar dörra olåst

annars så har vi änna cruisat runt idag, fikat litegranna osånt
jag bella tilda mathilda och mira, det är ju suveränt med körkort
man kan liksom åka vart man vill, varför skaffar jag inte det ???????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0