ja för myckkke

japp jag är så in i helskötta trött va
så jävla mycket man har gjort på en vecka
gör inte rivalerna på ett helt år
jag har feskat och bad&solat
jag har sålt jordgubbar och sprungit m. reklam
jag har satt ihop köksstolar och hjälpt pojkvänna att tvätta tvätt
jag har gjort kycklingfilé i ugna och jag har gjort 1000 andra maträtter
jag har diskat stekplattor och har piskat badrumsmattor
jag har tränat och sprungit runt i livsmedelsbutiker
jag har skällt på djur, pojkvänner, föräldrar och syskon
jag har inte ätit något alls och jag har ätit allt på samma gång
mycket med mycket mera har jag kvar , jag kommer nog få knega i alla mina dar

men vill inte att alla andra ska stessa upp sig över det hära
så jag bjuder på lite avslappnande bilder mmmmmmmmmmmmmm



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0