lär er diska med agnes




- jag brukar först se te så att ente det finns nåra matarester alls på disken
genom att skölja med hård stråle och kanske till och med ibland gnugga med svampen
- sedan brukar jag göre rent på diskbänken och i slasken etc.
- efter det gnuggar jag disken med svampen eller borsten
-efter en och lägger dom sedan antingen i slasken eller på diskbänken i väntan
på att jag gnuggat in all disk och sedan lagt den vid sidan om diskhon
- när all disk är gnuggad lägger jag tillbaks all disk ner i diskhon, sätter på lite kallare
vatten och sköljer av!
-sedan åker disken upp i torkan och så gör jag rent resterande skum med disktrasan !

nu har jag tagit så ni ser att de ligger lite matrester i slasken
och lite annat lite halvohygieniskt på diskbänken, när jag gjorde
det hade jag faktiskt en liten räv bakom örat då jag tänkte ni
skulle få se skillnaden i helhet, när jag lägger fram efter-bilderna

Kommentarer
Postat av: bellla

hahahaha det var det roligaste på länge agneta ! duktig flicka är du iaf !

2010-09-17 @ 19:28:26
URL: http://jellobello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0