hej alla vakna

jag tror bestämt som in i skon att jag är sjuk
jag är yr och får kvällningar bara genom av att blinka
inte nog med det så har jag en nedrans förkylningsfrossa

om en stund skall jag och loui bli hämtade av katten kaman
vi ska äta chips oså, dom ska, inte jag fyfan

jag har varit på ett sånt jävla humör det senaste
jag skriker så att hela uddevalla skakar om någon bara
rör ett finger som råkar störa mig genom att råka komma i min väg
snart har jag inga medmänniskor kvar och då blir jag väl ensam
det är jag och ilskan, hand i hand
på tal om hand i hand, ilska och feber kanske går hand 
jag är liksom beviset på det, den felande länken så att säga


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0