inflyttning utav bara helvete

faaaan vad allt går snabbt nu ännaa
nu är det snart fredag och sedan är det lördag och söndag kvar tills
måndag, och på måndag får jag någon gång under dagen nyckeln
nyckeln till min och lucianos lägenhet!!!
skall dock och ut i skogen och tälta med klassen tisdag till onsdag
så vi kommer vänta tills onsdagen med att flytta in i lägenheten
men attan alltså nu e de inte långt kvar tills jag blir en såkallad
official uddevalla bo
idag skänkte min kära mor kaffebryggare, glas, brödrost, bestick,
duschdrapperi, badrumsmattor, köksartiklar, handdukar och dylikt till oss
vi var även iväg och köpte tyg som vi skall slå in vår säng med och
jag gjorde ett jävla fynd, SALTKAR OCH PEPPARKAR för endast 19 :- !





Kommentarer
Postat av: Ingabritta

Gud vilket fynd, vart hittade ni dessa? Jag springer genast dit och inhandlar..

2010-05-27 @ 18:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0