det är så kuuuull !!!!

klart man har många favoriter, ALLTID lika svårt att välja den VERKLIGA favoriten
man vill ju helst inte välja mellan två olika chokladglassar från ben n jerrys typ liksom
men när de kommer till televisionee så har jag röstat fram mina FfFfFaavoriter
mitt superffavvo program just precis nu är KOM  I FORM MED ANNA ANKA
min superffavvo reklam just precis nu är ICA med JERRY!!
Anna anka är en sån jävla häxa! hon är så äckligt självupptagen och fyfan va hon e
snygg och vältränad!!!! hon vet även alllllt om allllt! hon vet hur man bantar, hur man
är en bra fru, hur man fostrar ungar och hur man sänker folk ner på jorden, NI VET:
HON SUGER BORT LUFTEN UNDER MÄNNISKORS VINGAR!!!!!
men det är inte hon som gör programmet just nu, det är .... Miguel! Han är Paris Hilton
och bantar genom att dricka grädde och äta mozzarella ost!!
Finns dock de som inte tycker om programmet överhuvud taget..
När Miguel sa att han ville bli en skinny bitch, att han älskade Paris, att anka skulle watch out och när Anna Anka ett antal gånget sagt: Som maaaj... Så reste sig Luciano från soffan och sa med bestämt röst, NEJ JAG KLARAR INTE MER, JAG GÅR OCH DISKAR! självfallet gör detta programmet ännu mer roande
så .. thank god its ANKA
visst har ica reklamen alltid varit så roligt så roligt, men JERRY är som körsbäret på grädden på bakelsen!
HAN ÄR OND, SMARTARE ÄN ALLA ANDRA men ser så snäll och oskuldsfull ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0