helt kokkoo i bolla

tro fan de att jag känner mig som en jävla jubelidiotaa
har stått i cirkus tiom minuter och gjort bara detta:
tagit ton, stått och försökt hålla tonen så länge som möjligt
och samtidigt försökt få tonen att vibrera
om någon vet hur man gör så kan den ju räcka upp en hand
hur ska man våga visa sig i trappuppgången igen när grannen
vägg i vägg måste tro att jag försöker sjunga opera
så om du nån gång i livet läser det här kära granne så vet dujunuva

men det finns ju värre jubelidioter än maj, se bara på denne fommen

dramafashion på höööög nivåå garanterar vi nujaa






ochjajaja jag vet att man kan tro att det är någon av mina kusiner hon har på sig
men jag konstaterar att det där köttet är av en mycket finare variant än gris
nu ska jag äta, man kan ju inte annat än o bli lita hungri när man spanat dessa bilder
elleerrrrr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0