hundvakt

hellllo
idag vaknade jag av att sisqo pussade min tår!
så jag väckte luci och gick sedan upp och hällde
upp mat till byrackan, sedan tog jag och luci en
morgonpromenad med hunden och gick sedan hem
och åt frulle!

nu har jag krickan och luci varit hemma hos  lucis
föräldrar och ätit chili con carne.. det smakade smaskens.
Vi fick dock lämna sisqo ensam hemma i några timmar men
han var lugn och hade inte bitit sönder lägenheten när vi
kom tillbaka. Jag trodde att han skulle äta upp mig inatt
men han visade sig vara en snäll hund och lät mig leva.
Det kan också hända att han bara var mätt, vilket jag
antagligen får svar på inatt.






Kommentarer
Postat av: Cornelia

Fint kort

2010-08-09 @ 17:06:11
URL: http://blogg.veckorevyn.com/inspiredesire/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0