men ja de var gött

jamen i stugan säger vi hallå
idag har jag dragit en såndär superrunda på gymmet
efter det var jag riktigt tvungen att gå hem och duscha
strax efter det gick jag ner mot staden, plockade upp tilda
och gick sedan till mira flygare
och ett tag efter det gick jag hem och vem och vad väntade där
om inte luciano med räkor, aioli, baugetter och så jäkla mö mer
vilket sammanträffande tänkte jag och gu så passande
när vi ätit upp tog vi en motionsrunda ner till staden och köpte glass.
Jordgubbar hade jag ju redan köpt så sen var de bara att köra
glass med jordgubbar till wallander - indrivaren
tyvärr hittade jag en påse lökringar i skåpet så dem var det bare o göre taberas på.
godnatt och en himla trevlig kväll önskar jag min säng och de som lyssnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0