jag och mina koppar........


nu sitter jag och tar mig en köpp coffeeeee , skall alldeles strax rusa i väg till skola
och köppen den hänger med, på bild skall den vara med och då tänker ni :
hur intresserade är vi av hennes coffeeedrickande änna ?
jo men nu är det såhär att jag ser alltid nya möjligheter från olika perspektiv
en kopp till exempel kan jag se på ett helt annat sorts perspektiv än ni gör..
t ex : just den här koppen är rosa med blommor, passar till en sommardag som denna
sedan så har jag idag valt koppen med texten VÄNSKAP på, ty för just idag förstår
ni, så känner jag mig extra glad att det finns såna utomordentligt bra vänner
koppen är ju ifrån bella, jaa inte till mig men till luci..

spelar ingen roll att de är liite kallt för idag så väntar en jävligt rolig skoldag
ett riktigt duktikt pass på gymmet och tjejkväll med tjejerna från klassen
NU BÄR DE IVÄÄÄÄÄG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0