partier de strider för lag och morgondag!!

nu väntar jag otåligt på M&M;s , vill inte börja på dagens
andre gottapåse förrän de kommerrrr

fördriver tiden med att kolla på tv4as debatt
mellan oppositiona och alliansen,
de beter sig som ungar, de pratar i mun på varann
tystnar bara när lärarna (debattledarna) pratar
de säger: hallå! han har gjort det och du har gjort det!!!
och det säger: det är hans fel, du ljuuuger!!!!
man kan ju inte låta små dagisbarn styra vårt land
ta er i kragen för bööövelen



VS
VS VS VS VS VS VS VS VS VS VS


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej agnes jag har en liten fråga hoppas du inte tar illa upp eller nått sånt, men kolla på den bilden du har med blont hår och den med brunt hår ? du har blivit jätte smal, får jag fråga hur du gick ner i vikt det är så att jag nämligen också vill gå ner i vikt men på ett bra sett, så jag vill gärna veta hur du gjorde för att gå ner ? skulle vara tacksam för svar :) puss annie

2010-09-17 @ 01:21:53
URL: http://lovemydream.blogg.se/
Postat av: agnes

tjoo annie , du får pallra dig iväg till gymmet 3-4 gånger i veckan och springa eller springa, kör sedan något styrkepass. ät tre gånger om daga men inte ris pasta nudlar pommes bröd eller potäter. men två frukostmackor går fiiinfint. till lunch/middag kött och sallad och till tredje målet mejeriprodukter och någon frukt, jag gillar bananas herrrrååå

2010-09-17 @ 09:57:55
URL: http://agnesforstunden.blogg.se/
Postat av: Annie

Tack så mycket agnes ! :)

2010-09-17 @ 14:15:06
URL: http://lovemydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0